2011. december 1., csütörtök

Henrik Lange - 90 klasszikus könyv türelmetlen olvasóknak

A kiadó honlapján lévő tartalom:

Tömör tudásanyag: 90 klasszikus könyv 3 képkockába sűrítve!

Ez a kiadvány a világ legnagyszerűbb könyveiről szól. Azokról a regényekről, amelyeket mindenkinek el kellene olvasni. Négy képkockába sűrítve, szellemesen, néhány rövid mondatban foglalja össze mindazt, amit ezekről a művekről ,,tudni érdemes". Olyan, mintha a történeteket leszűrve-párolva kapná kézhez a nyájas olvasó. Csak a lényeg marad.

Olvasás után:

Egy csoporttársam nyitotta rá a szememet erre a könyvre, mondván, hogy milyen érdekes. És tényleg. :) Na meg vicces is.
Először csak azokat a klasszikusokat futottam át, melyeket már olvastam belőle (bevallom, nem volt túl sok), először jókat nevettem rajtuk majd rájöttem: tényleg ez a lényege! Utána olvastam csak azokat el, amelyekkel korábban még nem volt dolgom, és amellett, hogy azokon is nagyon jókat szórakoztam, szinte bármelyiket fel tudnám idézni fejből, hogy miről szólt. Talán a képek miatt. De tény, hogy a funkcióját betöltötte. Két megjegyzendőm van még erről a könyvről:
1) Elhatároztam, hogy minden benne szereplő könyvet el fogok olvasni, és amint elolvastam az lesz az első, hogy megnézem a képregényét. Csak úgy, mert ez egy jó móka.
2) Tanítási célokra sem utolsó felhasználni ezeket a képregényeket, bár a feldolgozott könyveket elnézve, inkább 11-12. osztályban van értelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése